باربری مشهد به قشم | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به قشم – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بندرعباس - میناب - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل  - تنب کوچک -تنب بزرگ خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به قشم -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بندرعباس - میناب - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل  - تنب کوچک -تنب بزرگ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


آشنایی با جاذبه های قشم
جزیره قشم یکی از معرف ترین و بزرگترین جزیره های ایران است که در تنگه هرمز قرار دارد. این جزیره مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است و وسعت آن معادل ۱۵۰۰ کیلومترمربع می باشد. قشم از جزایر استان هرمزگان است که به عنوان بزرگترین جزیره ایران و خلیج فارس در تنگه هرمز قرار داشته و از دیرباز به ایران تعلق داشته است. ویژگی های طبیعی منحصربه فردی در این جزیره وجود دارد که گزینه های مناسبی برای سفر به شمار می روند، با توجه به شرایط جوی که این جزیره دارا می باشد بهترین زمان سفر قشم از این نظر از اوایل آذر تا اوایل فروردین است. 
تنگه کریان قشم، منطقه ای بکر در جنوب ایران
غار نمکی جزیره قشم یکی از زیباترین جاذبه های قشم است که مجموعه ای از زیبایی های منحصر به فرد را در خود جای داده است. وجود رگه های سفید نمک بر بدنه این کوه از دور منظره ای زیبا را نمایان می سازد. باربری مشهد به قشم -  این گنبد نمکی در فاصله ی ۹۰ کیلومتری از شهر قشم قرار گرفته است و در بخش انتهایی جنوب غربی جزیره کوه جنوب غربی جزیره کوه گنبدی که به شکل ۲۳۷ متر از سطح دریا فاصله دارد نیز واقع است.
غار نمکی هرمزگان در فاصله ی ۲ کیلومتری از ساحل جاده همجوار خود قرار گرفته است، اگر اهل پیاده روی و گردش در طبیعت هستید پیشنهاد می کنیم که پای پیاده این مسیر را طی کنید. داخل این غار به ویژه در اعماق آن، نور کافی وجود ندارد و برای مشاهده استالاکتیت های بلورین نمک نیاز به چراغ قوه پرنور است. سقف غار نمک را قندیل های مرمرین و بلورین در اشکال مختلف پوشش داده اند و منظره ای بدیع به وجود آورده اند. سعی کنید حتما با کسی که نسبت به این غار آشنایی کامل دارد همسفر شوید تا از راه و چاه آن مطلع باشید.
غار نمک
جنگل های حرا با ۲۲ هزار کیلومتر وسعت یکی دیگر از اعجاب انگیزترین جاذبه های قشم است که در سواحل خلیج فارس و دریای عمان قرار گرفته اند. باربری مشهد به قشم -  این جنگل های زیبا از پدیده های کم دنیا به شمار می روند که تخت حفاظت سازمان های محیطی زیستی هم می باشند. ۲۴۰۰ هکتار از این جنگل ها در سواحل شمالی و غربی ۶۰ کیلومتری جزیره قشم واقع شده اند. درختان این جنگل ها در تمام طول سال سبز هستند و طولشان به ۳ تا ۶ متر می رسد. ویژگی جالب این درختان این است که در طی میلیون ها سال، سازگاری خوبی با آب شور پیدا کرده اند، به طوری که از آب شور تغذیه می کنند و با دفع نمک آن، آب را به طور طبیعی شیرین می کنند.

درخت حرا با نام علمی آن به حکیم و فیلسوف ایرانی ابوعلی سینا نسبت داده می شود و درختانی در اندازه های ۳ تا ۶ متر با شاخ و برگ سبز روشن می شوند. پس از رزرو هتل در قشم از مهمان دار اقامتگاه بخواهید تا شما را برای رسیدن به حرا راهنمایی کنند.
ژئوپارک قشم
هر طرف قشم را که نگاه کنید، چیزی وجود دارد که درگیرتان کند، حال می خواهد آب باشد یا کوه ها و صخره هایی که به شکل های مختلف درآمده اند، اما تمرکز همه این ها در بخش غربی جزیره بیشتر است، جایی که به آن ژئوپارک می گویند. در این بخش از جزیره علاوه بر گونه های گیاهی و جانوری، پرندگانی مثل فلامینگو، پرستو، شهد خور، بلبل خرما و هزاران پرنده دیگر با اسم های عجیب و غریب هم وجود دارند. به اضافه جنگل های شگفت انگیز حرا، گنبد نمک، غارهای نمک، چشمه های آب معدنی، تنگه چاهکو، تنگه عالی، بام قشم، دره تندیس ها، کلات کشتاران و ده ها تخته سنگ و صخره با شکل های عجیب و غریب و دریایی که در پس زمینه همه اینها خودنمایی می کند.
باربری مشهد به قشم و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به قشم - بندرعباس - میناب - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل  - تنب کوچک -تنب بزرگ را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به قشم،حمل بار از مشهد به قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: